ÄXkover 2 on täällä nyt reilun puoli vuotta ollut, ihan tyytyväinen olen ollut.
näyttö ja prossu ykköseen verrattuna parannuksina, tällä näytöllä jo nettiäkin käyttelee vaikka on pieni mutta tarkkuutta riittää ja useampi välilehti saa olla auki niin prossussa riittää potku erimalliin kun vanhassa.
säästeliäästi kun käyttää niin riittää pari päivää akku, mutta kyllä oletuksena sen joka ehtoo laturiin pistän..
ensimmäinen puhelin muuten johon näyttöön olen kunnon naarmut saanut kun en suojakalvoa laittanut kun niin kkorillan kestäväksi mainostettiin, näin jälkeenpäin kyllä vitutttaa tietysti..
jos riittää roottaamiseen innostus niin muistia saa jatkettua niin ettei sen kanssa tule ongelmia, itse en ole rootannut tätä uutta kun en niin himo käyttäjä ole ja on ihan hyvin riittänyt, vanha oli pakko rootata.
itsellä myös oli alkuun tuota ongelmaa (jo ykkösen aikana) että tuli vahingossa aina paineltua varmaan taskuun laittaessa puhelin äänettömälle siitä sivu näppäimestä, nyt oppinut että lukitsee puhelimen kun se on vielä kädessä ja näkyvillä, menihän siinä silti väliin puolikin päivää töissä mukavasti kun ei lainkaan puhelin soinut D:!
yksi huono juttu vielä uudesta, sitä ai hanki saada taskusta pois jos yhtäänkään on hikinen niin ettei joko vastaisi puhelimeen, löisi luuria korvaan tai lähettäisi jotain automaattiviestiä soittajalle jos puhelin on taskussa näyttö sisäänpäin niinkuin sitä tulee sen suojelemiseksi pidettyä.
kokonaisuutena kumminkin siis olen ihan tyytyväinen puhelimeen!
|