Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 26.08.2013, 15:50
HAILUXI-07 HAILUXI-07 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 03.12.11
Sijainti: Suomi
Viestit: 180
Perusasetus

Edelleen turbo valuttaa öljyä samastapaikasta kuin aikaisemminkin, vaikka turbo kävi huollossa udelleen liimauksessa.
Soitin turbohultoon ja kysyin että miten se vieläkin voi päästää öljyä läpi.

"Vika ei ole turbossa vaan moottorissa täytyy olla jotain vialla. Heillä testauksissa turbo on toiminut niinkuin pitää, ja testerillä pystyy tekemään tarkat autokohtaiset säädöt ja testit turbolle."
Näin jotenkin selitti sitä asiaa.
Meinasi myös että voisi olla joltakin männältä rengas rikki joka päästää painetta läpi jolloin kampikammiossa olisi liikaa painetta joka taas huohottajankautta puskee ylipainetta imupuolelle.???
Käski mittauttaa sylinterien ohivirtausvuodot, vai mitkä ne nyt oli.

En sitten tiedä mihin tässä ottas yhteyttä ja mistä lähtä vikaa selvittämään?

Kävi mielessä että miten voi alle 100tkm ajettu moottori olla vialla, mutta jos sinne onkin mennyt niitä turbosiiven palasia niin aisa onkin sitten ihan toisin.

Viimeksi muokannut HAILUXI-07 : 26.08.2013 15:59
Vastaa lainaten