Näytä yksittäinen viesti
Vanha 26.08.2013, 12:46
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Ei tuo stadissa ajamisen tarvitse stressata sen pahemmin kuin Stokiksessa tai euroopassa ajelukaan kun asennoituu liikenteeseen oikealla tavalla. Jos hermo menee noin pienestä ei kannata Stadin pieneen ruuhkaan mennäkään vaan käyttää julkkiksia
Ei se niistä ruuhkista johdu, vaan siitä että täällä vain ei osata sujuvaa ja turvallista liikennettä, toisten huomioonottamista yms.. Yksi iso syy PK- seudun ruuhkiin johtuu juuri noista em. syistä, sekä pöljästä liikennesuunnittelusta.

Monessa muussa isossa kaupungissa ja/ tai vilkkaassa liikenteessä on pirun paljon rentouttavampaa ajaa, koska liikenne kuitenkin koko ajan sujuu 8vaikka sitten menisi vain 30km/h moottoritiellä), tilaa annetaan, ei poukkoulla kaistoilta toiselle yms. - ajetaan liikenteessä kuten pitää. Ei minulla hermot ole mennyt kertaakaan esim. Los Angelesin ruuhkissa istuessa, kun 100km matkaan on kulunut n. 6h, tai kun on ajettu vilkkaassa moottoritieliikenteessä 75mph alueella 55mph koska liikennettä on paljon. Eikä ole mennyt sveduissa maantiellä ajaessa hermo vaikka on sielläkin useita tuhansia kilometrejä tullut ajettua, koska siellä ei tunnu tällaista armotonta säätöä ja itsepintaista minä-minä-idioottimaisuutta olevan läheskään siinä määrin kuin Suomessa.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten