Siinä alkaa turborempalle tulla hintaa äkkiä jos alkaa oikein mittojen mukaan teettämään. Mutta jos pitäisi päättää laittaako diisseliin liian pienen ahtimen vai ajaako ilman ahdistinta, niin jäisi laittamatta. Hyvä esimerkki toi GR. Vakio ahtimesta meni akseli poikki. Laitoin sen karvan verran isommalla turbiinilla olevan volvolaisen vai mazdan ahtimen sisään. Siitä halkesi hukkis. Tosin oli kyllä käytetty. Kummassakin näissä kokoonpanoissa oli cooleri mallia ilma ja voin kertoo, että oli pakolämpöö ja painetta ihan tarpeeksi. Kansi tykkää varmaan gutaa-> isompi remppa tiedos jonkun ajan päästä. Nyt taas mentiin toiseen ääripäähän. Nyt on patrollissa to4 jossa pako jotain 0.8.. ja ISO vesicooleri. Ainakin pakosarjan lämmöt tippu ihan reippaan olosesti, kun ilma kiertää koneen läpi huomattavasti paremmin. Tosin jokainen kanavakin on tullut sipisteltyä enemmän ja vähemmän. Vielä kun saisi sen 12mm nestepään ja hiukan terävämmän aluslevyn(vai mikä sen nimi olikaan) siihen kaveriksi