Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 23.08.2013, 23:08
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

OK!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
edit -> lisävalinnat

Mites tuo 'Yotan vinssi vaihteiston tukilevyllä varustettuna, paljonko sillä kärsii nyhtää ennen ku paikat repeää?
Tuosta tukilevystä, ja sen kestävyydestä ei ole mitään kokemusta

Kun alon vetämään tuolla nimimekkini bj:n vinssillä, niin siinä oli joku "vitsi-" vaijeri noin 10m, ja joku perämoottorin sokka muoviteipillä kiinnitettynä...

No, tuosta varaosa autosta otin vinssin, kun siinä oli sokka mallia "puikko esab"

Sitten noin 3 vedon jälkeen ostin romutetusta torninosturista 50mk vaijeria n.50 metriä könttänä, siis koko rummun tyhjäksi. ja sitä piti kantaa TE-71 corollan takaluusteriin 2 kieppinä, molemmat painoi yli 50kg
Ja sitten nuo toyotan välityksen puolen korvat pettivät 2 kertaa; molemmilla kerroilla joku risu/oksa työnti ulosoton päälle....
Ja kun asuin silloin Oulun keskustassa (rotuaarille ei tarvinut maksaa...) niin vinssissä ei ollut vapautusvivua, sillä halusin että vaijeri pysyy poissa lyhtypylväistä tms.

Mutta kun on n. 4kg taittopyörä, ja orkkis "nato?"koukku takana, mistä isoilla liinoilla isoihin puihin, niin yhtään kertaa vinssaus ei ole jäänyt kesken voimanpuutteen takia!

Toki "nuo pullistelut" tuli tehtyä n. 10 sitten...
Vastaa lainaten