Viestiketju: nissan king cap topic
Näytä yksittäinen viesti
  #1704  
Vanha 21.08.2013, 09:39
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 794
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
Kröhöm, ne putket on siellä syylärin letkujen välissä sen takia koska siellä konehuoneessa on td moottori ja sd mallin syyläri,syyläreissä eroa letkujen lähdöissä. eli ne ei vaikuta mitenkään siihen korin korotukseen, niin ja ittehän sen korotuksen + alustan siihen laittelin, mulla ne toimi ihan hyvin ilman ongelmia, hytin takimmakiset korvakot korjasin kertaalleen ku ne petti ja putki meni läpi laho vian takia. ja ne takapään putket korotuksessa on sen takia eri mittaset että ne sopi sinne, ku eihän sinne voi laittaa kaikkia samanpituisia korotuspalikoita. ja ne viimiset originaalithan sieltä puuttuu sen rungon lyhennyksen takia, ne on siirretty sinne lavan alle.

ja ne voi olla saanu ihan vähän iskuakin koska meikä ei sitä tötteröä paljo sääliny sillä on hierottu melko tarkkaan kaikki tämän lähiseudun puut ja kivet kastuuko muuten kuskin jalkatilan matto? kannattaa korjata se repeämä sieltä sisälokarista kuskinpuolelta...

aijaa ajattelin että niitä on pitänyt pidentää korinkorotuksen johdosta. no nyt ei pitäisi ainakaan mennä läpi takapäästä, etusissa ei ollut kyllä mitään sanomista, ja kuskin jalkatila / helmat oli läpimädät kun jouluna tuota leimasin joten ne laitettiin jo silloin, huomaa kyllä tuosta kopasta että on nuohottu aika urakalla eikä paljon ole säästelty, mutta metsäänhän nämä on tehty, mutta toisaalta kittiä olisit hieman voinut säästellä.


ja nyt hieman ohi hieman tuosta korinkorotuksesta, passaako tuohon perään laittaa redlinen öljyjä? kun huomaa pienen luiston siellä?
Vastaa lainaten