Onnistuihan se kuva sittenkin. Melko linjassa nuo varret on, joten ei liene pelkoa bump-steeristä. Ehkä aivan hitusen voisi panhardin runkokiinnikkeen reikää nostaa, mutta taitaa mennä hifistelyksi. Kunhan saan etuakselin keskelle ja ohjauskulmat jotenkin kohdilleen, niin katsotaan sitten, miten pahasti tuo kulma muuttuu. Käytettävissä on vielä vakiota pidempi pitman-arm, mutta helpompi lienee tosiaan nostaa panhardin yläpäätä.
Laitoin myös uudet etujarruletkut kiinni ja ilmasin ne. Tarttee miettiä jotkut järeemmät ja jotenkin toisenlaiset letkukiinnikkeet kuin pelkät nippusiteet, jotta ei ota kiinni missään asennossa ja kestää käyttöä kunnolla. Letkun on melkein pakko lähteä satulalta ylös, kun alhaalla vastassa on oksat yms esteet ja muita suuntia ei näillä banjoilla saa aikaiseksi. Sikäli kiinnitys iskariin jollain sopivalla joustolla lienee ainoa järkevä vaihtoehto. Yritin katsella miten nämä oli XJ:ssä laitettu, mutta sopivaa kuvaa ei löytynyt. Joku ihme nippusideviritys sielläkin oli ABS-johtojen kanssa...
Ulos- ja sisäänjoustot jäi vielä testaamatta mutta ne onkin sitten seuraavana vuorossa, kun tarttee tsekata renkaiden ja alustan liikkuvuus.