Pohjolan talli vaihtui inhimillesmpiin rakennus olosuhteisiin
ja en ensimmäisenä kun auto saatin talliin niin väkerrettin amis mallin skooppi ja ruvettiin takalokaria laittamaan kun ei enään levikemuovit pysyny paikalla. joten ihan omin pikku kätösin kötöstin uudet kaaret ja aamulla toivoin että ois ollu romillen verran vähemmän veressä, mutta eihän näillä kauneuskilpailuihin olla menossakaan niin aivan se sille on sama.
Jossain vaiheessa kävi mielessä, että kuinka paljon voi autoon laittaa paikkelia hyvällä omalla tunnolla ? tuntu kun lamellilla tota ajeli, että ei sieltä tule koskaan pelti vastaan.
niin siihen kuitenkin paikan sai tarttumaan
ja edellissen pakkelikerroksen hiottuani päätin olla laittamatta uutta tilalle. joten se jäi nyt vähän karun näköseksi, mutta eipä se haittaa.

nyt sitten elen illalla purettiin turbo pois kun ei jaksa ahtaa kun 0,7 ilman hukkista joten jotain vikaa siellä on. liekkö vika tuossa
http://www.youtube.com/watch?v=-pVBB...ature=youtu.be
minusta vähän turhan paljon väljää ahtimen akselissa, mutta en ole mikään turbo tietäjä joten kertokaa viisaammat mistä muusta vois johtua. uus turbo on kyllä jo tilattu, meno lapalndtrophyssä jotenkin hengettömän oloseki jo.
ilman putsari on uusi ja pakoputki on 3 tuuman suora simonsin pöntöllä joten tuskin on tukoksia. sopaa saa sen verran että pitäs ahtojen kuitenkin nousta.