Kitubudjettimeiningin harvinaista mutta tällä kertaa pakollista herkkua eli tehdasuusia osia; etuperäpanssari ja pulttipanhard. Pidemmät etujarruletkut odottelee asennustaan vielä paketissa. Näitä harvemmin saa käytettynä saati ehjinä.
Panhard oli todella helppo vaihtaa, vaikka ensin epäilin vanhan runkokiinnikkeen olevan umpiruostunut kiinni. Pultit ja mutterit irtosi helposti ja uuden asennus ei juuri ihmeitä vaatinut. Ainoastaan akselin pään uusi pultti on pykälää orkkista paksumpi (ihan kuten oli XJ:ssäkin, jonka orkkispultti tuli laiskuuttaan vain holkitettua), joten sille joutuu reikää vielä suurentamaan ja laittamaan lukkomutteriin "lipun", jotta sen saa kiristettyä samalla tavalla kuin orkkiksen "flag nutin". Tanko on tarkoitettu korotuksille 4-6" ja etuakseli jää siten tällä 3,5" korotuksella n. tuuman oikealle, joten panhardia joutuu hivenen lyhentämään akselin keskittämiseksi.
Aika ahtaalle kaikki silti näyttää keulassa jäävän, joten kallistuksen vakaajan ollessa irti - teen irrotettavat päät noista kiinteistä versioista - voi jossain kohtaa osat kolista yhteen. Akselin siirtyminen vasemmalle onneksi helpottaa ahtautta.
Pulttipanhardin kanssa ei nyt sitten tarvitse pelätä mitään hajoamista äärijoustoissa toisin kuin pallonivelkiinnikkeellä.
Jarruletkut vielä kiinni, niin sitten pääsee testaamaan etupään joustoja / - rajoituksia ja mittailemaan levikkeiden ym. osien modaustarvetta ja keulan saamiseksi mahdollisimman liikkuvaksi.