Reilua kauppaa
Siis tänne. Alkoi ketuttaan nää kaupat. Valoitan hieman: sovittiin kauppa laatikosta. Osan oli mahdollista kulkeutua lähemmäs jos mahtuu kuormaan. Ei mahtunu. Sanoin laita MH. Sain vastauksen että ei se ota noin isoa. Sanoin et ottaa mut pitää vaa lorauttaa öljyt pois ja pakata. Tuli vastaukseksi että on näitä ottajia lähempänäkin. Se siitä sovitusta kaupasta..
Olin ostamassa vanteita. Tein tarjouksen. Olivat varattuna iltaan asti toiselle. Tuli seur pvn ilta ja kysyin et noh?. Kysys et ok, oletko sä ostaja? Sanoin et jep, paa tulemaan. Meni hetki ja vastaus et myinkin toiselle ku tarjos enempi. Se siitä sovitusta..
Hieroin kauppaa renkaista. Sanoin et ku saan omat kaupaks ni ostan nää. Oli lukuisia y.viestejä asiasta. Sain omani kaupaksi ja sanoin ostavani renkaat, odotan vaan rahoja. Muutama pv sitten myyjä kysyi aikeitani. Vastasin et ostan kyllä. Eilen ehtoolla tuli viesti et möinkin toiselle ku makso enempi. Se siittä sitten.
Pahoittelen et "itkin" väärällä foorumilla. Ei mulle oo mitää pakko myydä, mut ihmettelen vaan et myyjät, jotka eivät olleet palstalla mitään aloittelijoita, niinkuin mä, toimivat noin..
Pahoittelen myös että jos aiheutin moderaattor(e)ille ylimääräistä verenpainetta.
Lopuksi toivotan hyvää jatkoa kaikille.
|