Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.09.2004, 14:54
Guest

Perusasetus

Lainaus:
quote:
"3.2.8 Jousitus ja iskunvaimennus:
Jouset vapaat (muutoskatsastettava tarvittaessa). Jousitustyyppi ja kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisenä. Jousen riipukkeiden pituutta ei saa muuttaa. Iskunvaimentimet ja niiden kiinnityspisteet säilytettävä alkuperäisessä paikassa ja alkuperäistyyppisenä."

Erittäin hyvä muutos nykyiseen verrattuna! Hankin just 410:n (ku halvalla sain), että pääsee rypemään.
Autossa 30x9,5 kumit, ei alkuperäiset iskarit, alkuperäisissä kiinnikkeissä kylläkin, etujouset taottu (alkup. korkeammat), takajouset tarvikkeet, (hieman alkuperäistä pidemmät ja korkeammat), takariipuke muutaman sentin alkuperäistä pidempi. Tekniikka originaali. Korissa helmat palkkia. Katsastettu ja liikenteessä. Tulen heti suikkelilla kisaan 02.10. stanuun jos ei tarvi jousia eikä iskareita vaihtaa. Riipukkeet voin palauttaa alkuperäisiksi. Modiluokan reittejä en lähde sillä koluamaan, eikä turhaan viittis kalustoa kisapaikalle raahata.

...Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä...

Ei kait tyhmä, itsellä samallainen romu sj410 ja sama ongelma pitäisi varmaan käydä ottamassa akk:n kanta noihin iskareihin yms. johonkin kisaan? Riipukkeet mäkin voisin viellä lyhentää mutta muuten jouset saisi luvan kelvata. Iskareistahan sanotaan että pitää olla alkuperäistyyppiset ei alkuperäiset. Näin mä ainakin sen tulkkaisin, mullakaan ei ole "aidot". Toi hitsi lukko on kanssa tylsä juttu kun ei ole varaa arb:n lukkoihin.

Ai mut perkele, eihän mun renkaatkaan kelpaa stanuun eli mulla ei vielläkään mahkiksia. :-(

Voiskohan noista ohjauslaitteista olla maininta vaikka että:"ohjauslaitteet tulee olla valmistettu/toteuttettu ammattimaisesti/ammattimaisella laadulla". Hitsaus liitoksista pitää olla todistus luokista tai muutoin näyttää toteen ammattimainen hitsaus-sauma, myös asiallisesti toteutetut nivelet pitäisi olla mahdollisia.

keskustelu avattu jatkakaa. Nää on vaan mun ajatuksia.

-sami-
Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten