Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.08.2013, 08:43
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
No, nuo Fullerit, mitä itse olen ajanut/liikuttanut; on ollut semmoinen kompinaaltio, ettei varmaankaan hodariin...

Ja kuulun siihen Fuller "pitkäkeppisten"? sakkiin, missä lähes jokainen vaihtenvaihto toteutetaan 30km/h pienemmästä nopeudesta, kuin aloitetaan....
Tuota hommaa, Fuller:lla ja "sikaisolla" dieselillä; olen ollut kuunteluoppilaana hytissä: tuo "vanha patu" luuuuiiiisssttaaattttiiii kytkintä liikkeelle lähdössä: saatiin kalikka auton etupuskuri keskelle risteyttä, ja "siellä oikesta kengässä" oli jotain, oliko ?,; mutta tuota "hollanniksta" ravistellen, kävi kokonaan askin läpi, ja myös perän...

......
jottet käsittäny väärin, nii ei tos hodaris mikää aito fulleri ole itte oon rekka-alalla, ei mitään porkkanaa vaan ihan puuta ja enerkiapuuta, oon itekki ajellu aidolla fullerilla.
Mutta tuo hodarin laatikko ei oo mitää syncroja koskaa nähnykkää, mutta itellä ei koskaan rutise kun isommalle kepittäessä vetää pykälää just oikeessa kohassa, ja pienemmälle välikaasulla. Ei tartte voimaa käyttää yhtään, kun osaa, ja auto on tuttu. Sitten kun joku muu ajaa, niin aiva sydämmestä ottaa jos esim välikaasua antarssa kierrokset ei osu kohilleen tai kytkimen nostatus unohtuu, ja väkisin vaihdetta tupaan. Srrrkrkrlll tosiaa 1ja2 on mallia suorakytkentä, muuten kyllä pelaa 1nyt harvemmin tulee ees käytettyä, vältykset 1 ja 2 vaihteella muutenkin aiva
n superlyhyet, ainoastaan ykkösellä nytkäytän liikkeelle, muuten sitä ei sitte maanti/kapunkiajossa ees tartte. Mut tuo pakin synkrot on mulle aiva uus tuttavuus, menee pakki vaikka 10 kmh vauhdista ilman mutinoita.
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 15.08.2013 08:54