Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 14.08.2013, 14:15
GaryRock:n Avatar
GaryRock GaryRock ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.05.12
Sijainti: Jyväskylä, Suomi
Viestit: 623
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajares Näytä viesti
Hilux/lj akselit suzukiin(samuraihin) haulla vähän tutkailtu asiaa!
silti kun päänsisäinen toiminta on mitä on,niin jäi pari kyssäriä=D
Kummat noista on helpompi puuhailla alle(lehtijousi-alustaan)?
kumman kardaanit rakentelis?
Akseleiden painoeroja/murikan kokoa/kestoa yms.
lompsa ystävällisyys?
Millä välityksellä noita koittis löytää(jakiksessa 4.16 ja rengaskoko tulis olemaan se 33")?
Tarviiko jotain dokumentteja muutoskatsastuksen yhteyteen?
Talveksi ois tarkoitus hommata osia valmiiks ja tehä tollanen swappi ja tosiaan pitää olla leimakelpoinen,eikös se ollutkin niin että tähän samuraihin ei tarvinnut alkaa akseleita kaventamaan?
LJ:n akselit. Hiluxissa joutuu askartelemaan kiinnikkeitä. LJ:n taitaa mennä suoraan vaihtamalla laipan ja siinä tais olla vielä high pinion, niin saa kardaanikulmat kohdille paremmin.

LJ:n akseleita itsekkin ettimässä.
Vastaa lainaten