Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 14.08.2013, 06:38
Konttaaja Konttaaja ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 07.10.12
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 36
Perusasetus

Kyllä kai se menee, siihen lootaan kii heittämällä, kun on sama "g" lohko, yläkerta kansineen tekee siitä erinäkösen vaan.

Wikipeediakin, tuon suzuki forumin kanssa tukee samaa ajatusta ;

". It uses the same G series block found in many other Suzuki models and so it is a popular conversion into the Suzuki Sierra/Samurai/Jimny 4WD, which uses either a G13A (85-88) or G13BA(88.5-98). This allows the engine to fit into the engine bay simply as engine and gearbox mounts are identical and both engines are mounted North-South."

Mulla on omassani 8 venanen G16A kone ja se löytyy vikipetiasta tällasesta listasta :

"

G16A

single over-head cam approx. 96 hp 16 valve SOHC EPI after 1993 and 8 valve SOHC Carb;and 8 valve SOHC EPI before 1993
Applications:
  • 1990– Suzuki Escudo TAO1R-3 TAO1-2 TDOW-2
  • 1990– Suzuki Cultus ST413
  • Suzuki X-90 Automatic 4WD
  • Suzuki APV (outside Indonesian market)
  • 1996-1998 Suzuki Sidekick (Canadian)
  • 1996-1998 Geo Tracker (Canadian)
  • 1989-2001 Vitara 8V (First gen.)
  • 1992-1994 Vitara 16V
  • 2005–Present APV (Philippines and Australia)
Ja G16B on kanssa G lohkonen 16 venttiilinen ja sitä on pedian mukaan kans ollut Vitaroissa.


Tässä linkissä kanssa höpistään että lohko on sama, ja että alakerrassa ei olis kai(?) 8 ja 16 venasen välillä muuta eroa kuin männät.


http://www.suzuki-forums.com/suzuki-...alve-head.html
Vastaa lainaten