Kyllä kai se menee, siihen lootaan kii heittämällä, kun on sama "g" lohko, yläkerta kansineen tekee siitä erinäkösen vaan.
Wikipeediakin, tuon suzuki forumin kanssa tukee samaa ajatusta ;
". It uses the same G series block found in many other Suzuki models and so it is a popular conversion into the Suzuki Sierra/Samurai/Jimny 4WD, which uses either a G13A (85-88) or G13BA(88.5-98). This allows the engine to fit into the engine bay simply as engine and gearbox mounts are identical and both engines are mounted North-South."
Mulla on omassani 8 venanen G16A kone ja se löytyy vikipetiasta tällasesta listasta :
"
G16A
single over-head cam approx. 96 hp 16 valve SOHC EPI after 1993 and 8 valve SOHC Carb;and 8 valve SOHC EPI before 1993
Applications:
- 1990– Suzuki Escudo TAO1R-3 TAO1-2 TDOW-2
- 1990– Suzuki Cultus ST413
- Suzuki X-90 Automatic 4WD
- Suzuki APV (outside Indonesian market)
- 1996-1998 Suzuki Sidekick (Canadian)
- 1996-1998 Geo Tracker (Canadian)
- 1989-2001 Vitara 8V (First gen.)
- 1992-1994 Vitara 16V
- 2005–Present APV (Philippines and Australia)
Ja G16B on kanssa G lohkonen 16 venttiilinen ja sitä on pedian mukaan kans ollut Vitaroissa.
Tässä linkissä kanssa höpistään että lohko on sama, ja että alakerrassa ei olis kai(?) 8 ja 16 venasen välillä muuta eroa kuin männät.
http://www.suzuki-forums.com/suzuki-...alve-head.html