Epäiltiin lähinnä itse tehdyn booriakselin antautumista tai rattaiden vaurioitumista, mutta että sitten tälläinen näky kun keskikonsolin suojapeltiä avattiin.

Mukavasti kahdessa osassa sai Volvolaisen jakolaatikon nostaa pois paikoiltaan. Laitos oli kirjaimellisesti mennyt kahtia!

Kaikki hammasrattaat ja booriakseli olivat ehjiä. Ainoastaan yhden rattaan yhdestä hampaasta puuttui pieni pala.
Mestari itse väittää että auto ei elä tuolta kohtaa niin paljoa että kuori olisi joutunut vääntöliikkeeseen. Joko se pieni irronnut pala on mennyt johonkin väliin ja aiheuttanut katkeamisen tai sitten syypää on tuo Mersun moottori=voima.
No jokatapaukessa meno katkesi kuin seinään kun rattaat alkoivat lyömään yli. Nyt ehjää laatikkoa tilalle ja vyötteet ympärille estämään totaalinen repeäminen.