Joopasen joo, Katiskon kahluu oli ja meni Raajärvellä,
Suzuki meni sinne ehjänä ja tuotiin rikkinäisenä takasin.
Moottori päätti että nyt loppu tämä suossa kahlaaminen ja sitten se huusi että kolikolikolikoli
Alakerran laakerit petti, Joku veiveistä sano työsopimuksen irti,Tai siis veivin laakeri...
Tää alkaa haiskahtamaan taas projektilta,Mielessä pyörii Daihatsun 3 pyttynen tiisseli kälkätin,Nelikon vaihteistolla jossa on oma jakis, Hmm tupla jakis, Daihatsun oma ja Suzukin oma, Tuota vois vaikka kokeilemisen ilosta kokeilla kuinka se toimis jos vain kaupat syntyy sopu rahaan noista osista....
Alkuun mennään omalla tekniikallam Litrasella voiman pesällä. Laakeroidakko vanha kattila uusiksi vai raapisko sitä varaosa tötteröstä toisen voimanpesän tilalle

Alkaa vaihto moottorit loppumaan kesken ni pitää vissiin varalle alkaa kunnostamaan vanhoja moottoreita
Kuvat on kivoja ....
Joku muu mikä? Kanada

Vai alkaisko suoriltaan diisselöimään Suzuki....