Todellakin, onnistuimme saamaan hieman paremman lopputuloksen mitä viime vuonna.

Siinä on jo paljon juhlimisen aihetta.
Kolmen ja puolen kierroksen ajan ajoimme täysillä yrittäen antaa yleisölle viihdykettä. Mutta kun kaasupoljin on lattiassa ja "hieman" pruhjua kitkana niin onhan se selvää että jossain vaiheessa se heikoin sulake löytyy ja homma katkeaa. Tällä kertaa jakolaatikon puolelta antautui jotain. Vielä ei tiedetä varmaksi mitä.
Kisajärjestelyt olivat nyt täysi kymppi. Varikkoalueen uusi sijainti oli ihanteellinen. Yleisö mielettömän tsemppaavaa. Lieneekö juuri se syynä siihen että Ossin kaasujalka oli välillä turhankin raskas.

Kisan jälkeen ohjeena muilta tuli että kalikkaa polkimen alle tai edes jotain rajoitinta niin voisi autokin kestää paremmin.
Kehitellään autossa muutamia juttuja parempaan suuntaan ja ensi vuonna todennäköisesti jälleen mukana.