Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 11.08.2013, 19:58
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Tuohon 440F laatikkoon löytyy aika hyvin maailmalta osaa.

Tuo hdj:n A442F, ja nimenomaan vanhempi malli on sitten monin verroin vaikeampi osien suhteen, toki orkkis osia saa lähimmältä toyota-varaosakauppiaalta, mutta hintaa on reilusti enemmän, kuin esim TH-700 tarvikeosissa.

Nuo molemmat täysin hydraulisesti ohjattuja, siis 24V sähköt ei ongelma.

p.s Tuo A442F öljysihti on pestävä versio, mutta voihan sen tietysti vaihtaakkin...

Jos haluaa lujan ja varaosiltaan halvan laatikon, niin oliko th 700 korvaaja 4L60? ja vanhimmat vielä hydraulisesti ohjattuja.
En niin kovin kuheasti ole tuota tietoa osannut etsiä.
Onkos tuota A440F, sekä neli, että taka vetona?
Vai vaatiiko takaveto konverssiossa häntä muutoksia?
Oliko ylivaihdelaatikko ja löytyykö turbiinilukkoa.
Tai millä numerolla samainen laatikko olisi takavetona.

Kyseisessä autossa tälläkin hetkellä 12v ja 24v sähköjä sekaisin.
Dynan 5v manuaali laatikko 12H-T:n jatkona.
Periaatteessa volttien suhteen sähköohjatuissa laatikoissakaan ei tule ongelmaa, jos ja kun kytkennät vain saa tehtyä sillai, että toimii.

Mutta toki ajatus, että olisi mahdollisimman mekaanisella/hydraulisella toiminnolla, jotta sähköjen kanssa ei tarvitsisi rakennella.
Toki turbiini lukko vaatii 12v sähkön.

Tuo TH700:kin on luja laatikko, varsinkin jos käyttää oikeassa paikassa rempattavana ja asennuttaa hevyduty kitin.

Vastaa lainaten