Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja VeeWee
Itse pysyisin erossa miranolista. Sopii se metsävehkeisiin,kun ei niin nuuka kolhuille,tosin saa niitä oikeitakin työkonemaaleja.
Ja jos tulee jälkikäteen mieli maalata "oikealla" maalilla,niin tuo miranol tarttisi saada kaikki pois
|
Samaa mieltä! Itse en maalaa mitään omaa laitetta yksikomponenteilla ainakaan ulkopuolelta. Joskus poikasena sen virheen tehnyt, ja pari "myynti" maalattua raatoa tullut omistettua sen jälkeen. Jos myöhemmin haluaa maalata auton uudestaa, miranolin, peltikaton tms maalin pois hiominen on yhtä h...vettiä, se venyy ja paukkuu paperin alla ja tukkii sen heti. Pari autoa joutunut putsaamaan maalinpoistoaineella ja lastalla, jonka jälkeen pohjatöitä sitten riittikin lastan jälkin paikkailuun.
Sitten on eri asia, jos autolle on jo annettu "alkava kuolemantuomio" eli autoa vaan pikasiistitään kaatojen ja puihin nojailujen välillä, ilman pelkoa että joku vielä haluaisi siitä suorakylkisen.
Raskaankaluston 2k maali on osoittautunut parhaaksi, hinnat siedettäviä, kuivuu äkkiä ja on kestävää käytössä.