]Korotus tulossa tännekin.
Olin suunnittelemassa vinssiä keulaan ja huomasin että korin kororus kannattaa tehdä ensin...'
Voisitko Joker vastata seuraaviin jotka mahdollisesti aiheuttavat hankaluuksia.
Ja mieluusti kaikki jotka ovat ko operaation Kingiin tehneet voivat vastata.
Näitä kysymyksiä varmaan lukee moni korottaja mielenkiinnolla:
1. Mistä hommasit pitemmät pultit? Oliko ne uudet normaali millikierteellä? Otin hyllystä

ihan mm kierteelliset
2. Suunnittelin 50mm korotusta, käsittääkseni siihen asti se on helpoin tehdä?
Samalla menee 60mm jonak tein
3. Minkä levyiset korotuspalat olis parhaat, 40mm, 50mm 60mm, vai mikä?
60mm tankoa muun kuluineen sen 50€ sarja
4. Onko pyöreä ainoa mahdollinen korotuspalam ja nailon oikea materiaali?
kantti putkikin käy umpitankoa mitävaan
5. Mihin väliin sen korotuspalan laitoit korisssa ja mihin lavassa.
korinkaannakkeen ja korin väliin
6. Jouduitko jatkamaan tankin letkua?
ei tietoa kun ei ole lavaa
7. Muutitko jäähdyttimen korkeutta vai vaihdoitko letkut, entä lämppärin letkut?
tuulitunnelia joutuu muokkaan kun nousee kopan mukana
8. Ohjaustehostimen letkut riitti varmaan entiset?
mulla oli liian lyhyt imuletku tehostimella
9. Ohjausakseli tulikin jo tuossa edellä.
teen raurasta 2 cm välipalan väliin kun kerkiin
10. Muut letkut, johdot, mitä piti muuttaa/vaihtaa
erstä oikealta konehuoneesta rungon ja kopan välistä irtos huohotin letkut.
Hiras neliveto ei mene päälle kun keppi ottee kiinni koriin nostan vielä kone-loota paketin saman 6 cm ylös kun kerkiän. patrollista aikoinaan nostin laatikon takapäätä hivenen ylös päin niin meni hiraskin päälle
Kiitoksia etukäteen