Viestiketju: Suzuki SJ 410 Projekti
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 07.08.2013, 20:44
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kekkeruusi Näytä viesti
Jos vähänkään mettässä meinaat ajella niin jakolaatikon välitys on miltein pakollinen. 31" renkailla ja vakio jakiksella sulaa kytkin..

235/75 r15 pyörillä pärjää hienosti varsinkin kun kääntää ne vanteet, silloin ei tarvi speisereitä.
Oon käsittänyt että noita 31" ei saa muutoskatsastettua kymppiin...joku korjatkoon jos oon väärässä.

MikkoS nimimerkillä on välitetty jakolaatikko myynnissä, laita sille privaa jos kiinnostaa.

Lockright lukkoja on porukka laittanut takapäähän mutta itellä siitä ei mitään kokemuksia.

Itsellä 2" nostava dobinsons jousisatsi alla ja oon ollut tyytyväinen. Soa:n kun tekee niin saa halvalla korotettua, mutta napojen kääntö on kans sit tehtävä, ja taakse tractionbar
Onhan noita 31":siä hyvinkin paljon nähty 410:n alla. Pärjääkö siinä pelkästään tuolla jakiksen muuttamisella vai tarviiko sen lisäks jonkun kestävämmän kytkimen?

Jostain luin et SOA:ta eikä korinkorotusta kannata tehdä SJ:n. SOA tekee ajamisesta kiikkerän ja et jousikorotuksella pelkästään selviäis.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vturpeinen Näytä viesti
Taitaa olla samanlaiset tuskat sulla ruosteiden kanssa kun itselläkin
Itse sain 31" renkaat mahtumaan melko hyvin kun avarti joka nurkasta tuota kaaren pokkauksen ulointa uraa myöten. Kuvia on tuolla http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=112498
Joo nähtäväks jää mimmosessa kunnossa pohja on kunhan sitä pääsee purkamaan Tuota sun "Sätkökonetta" kans jonkinverti tullu seurattua, nätit kotelot oot siihen tehny.
Vastaa lainaten