No yritetään ainakin...
Eli se jarrutehostimen vaiva johtunee joko puhkimädäntyneestä säiliöstä tai vaan siitä että joku alipaineletku on poikki/irti/muutenvaan laho tai sitten se alipaineanturin johto on irti,poikki,maissa. Riipuen toimiiko se tehostus vai.
Jarrut kannattaa käyttää auki ja putsata ja säätää. Vaikka joku pyörä menisikin lukkoon ennen muita niin dynolla ne saattaa olla ihan arvoissaan.
Poista siitä sammutimesta kaikki omat sätökset vai mitä meinaat sillä tauottajalla ja tarkista ja putsaa liitokset, ja tarvittaessa myös se edicin rele ja ehkä moottorikin. Vai mitä se oireilee?
Samoin poista ilmanputsarista varikset,hanskat, ym partikkelit ja pese se suodatin ja vaiha uudet ölpät siihen putsariin myös.
Jos tyhjäkäynti pyrkii olemaan isolla niin se on merkki siitä että säätökalvolle on käyny kuin entiselle tytöllå eli siinä on reikä.
Olikos tuossa turbo?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|