Näytä yksittäinen viesti
  #490  
Vanha 07.08.2013, 17:32
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.449
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester Näytä viesti
Tää on hyvä pointti. Paras sulakkeen paikka on siis penkin ja ratin välissä! Meinaan että kun se joustaa ensimmäisenä, säilyy auto ehjänä.
Silloin vain jää monesti hyvät paikat ajamatta ja toisaalta itse ei kehity ajajana niissä pahemmissa paikoissa. Pidemmän päälle samojen helpohkojen paikkojen veivaaminen käy tylsäksi

Kyllähän se niin on että sulake kannattaa olla halvassa (ja helpossa) paikassa. Tuli taas nähtyä että kun D30:een laitta cromovetarit niin jostain muualtahan se sitten antautuu kuin ristikon lenkeistä tai itse vetarista
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten