Siis tuo ensimmäinen AsennusAsentoon auton ajo olisi kiinnostavaa katseltavaa! ja jos olisi minun suunnittelemat, niin nuo 120cm korkeat taittopiste-, ja tukipiste olisi rampin sisältä "ristirevattu", vaikkakin varmaankin kestää ilman "revausta", niin siinä vaiheessa kun jotain repii alla, niin jo parin sentin huojuminen häiritsee; ainakin minua.
ja tuo tikapuiden puute; voi hyvin korjata hitsaamalla poikkipuolat 35 cm välein tuohon toiseen pukkiin: Jos ei osaa käyttää turvavyötä/ohjauspyörää/penkkiä tukipisteenä, niin ei kannata päästää ajamaan k.o rampille!
ja vaikka 5 cm kourua tuohon ajoramppiin, niin pysyisi varmemmin rampilla? kattoturvatuotteista kävelyrampit on ok noiden vaneerien tilalle, pitää toki tukea lisää....
p.s kannattaskohan kasata "jonkin verran" vanhaa ha-rengasta tuonne rampin kippauspuolelle pehmikkeeksi, voi olla että säästää jarruja (siis kun lähtee kippaamaan, niin jarru on varmasti pohjassa, ja kunnolla?) maastotunkilla voi sitten ottaa nuo pehmennyskumit pois.
p.ss tuommoiset mekaaniset jutut kiinnostaa pikkupoikia, onhan lukon takana, ettei kuskaa pyörän tarakalla toiselle puolen kylää