Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.08.2013, 16:55
Juippa:n Avatar
Juippa Juippa ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 07.12.06
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Mulla oli vuoden päivät käyttiksenä 2.5 td pätkä pajero.
33"mt 10" leveillä vanteilla.
Koria korotettu 2"
Takariipukkeita pidennetty ja vääntösauvoja ruuvattu vähän tiukemmalle edestä.
Palkkihelmat, palkkipuskurit edessä ja takana.

Oli heikommalla askilla ja ajettu n350.000 mittarin mukaan.
Yläkerran tossa joutu remppaamaan mutta eikös se ole edessä kaikissa nuin paljo ajetuissa pajeroissa? Nokkakin oli sen verran kulunut että menohaluja tuli uudella oikeen huomattavasti.

Mitään kärreijä ei tullu vedettyä ikinä tolla, joten sen suhteen en osaa sanoo.
Muuten oli oikeen hyvä vekotin mun mielestä. Kaikki kesti omassa käytössä oikeen jees.

Sitten...
Kyllä noille modauksille saa laskea arvoa jos ei oo rajattomasti vapaa aikaa ja mahdollisuutta pajottaa. Puskurit, helmat, korotukset sun muut vie hyvin toteutettuna paljon aikaa. Puhumattakaan matskun hakemiset ja maksamiset, ite jouduin tohon kaiken tommoosen käydä jostain ostaan/hakeen kun ei "takapihalla" sattunu oleen.

Ite en lähtis hakeen tehoja lisää koneeseen ennenkuin se on edes perus rempattu, ja se cooleri on ihan hyvä väkertää paikoilleen. Muitaakseni ei tarvitse vaihtaa kuin imusarja letkuineen sun muineen pikku tilpehööreineen tdic mallista, hommaa purkupelin viereen josta vaihtaa tarvittavat osat ristiin vaan.

Itse mielummin asentaisin ic:n johki valmiiks modattuun offipeliin ku alkaisin tekeen offipelii citymaasturista... Niikuin aijemmin sanottiinkin, renkaat, vanteet ja vinnssikin maksaa yhteensä jo jonnin verran.

Go whit the TD!
Vastaa lainaten