Näytä yksittäinen viesti
Vanha 05.08.2013, 22:41
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Perusasetus

Jep. Mulla on 2" koropalat edessä ja takana akselin ja vieterien välissä. Takana on 2" korottavat jouset ja edessä vakio takajouset. Lopputulos on aika tasapainoinen, korotuksien mielessä. Mutta tiellä en aja tällä autolla mielellään, koska varsinkin keula on todella levoton johtuen juurikin tuosta etuakselin kulmanmuutoksesta, alkuperäinen panhard oli todella hankala saada paikoilleen korotuksien jälkeen (väännätys) . Panhardihan mulla on nykyään versiota säädettäväjatkettava. Nyt ois tarkotus tilata mm4x4:stä tukivarret, eteen 6 astetta korjaavat ja taakse rungon päästä pallonivelletyt, ne vaan maksaa sen 650e... Sitten kiinnostas ehkä ajaa tielläkin. Korotukset on mielestäni muuten aivan hyvät, eikä niitä ole liikaa eikä liian vähän. Täytyis tehdä semmoset kartiot nuille jousille, viime reissulla ojissa leikkiessä sai jousia käydä kumimoukarilla jystämässä paikoilleen vähäm väliä. Lähinnä etujousia, takajouset meni aika hyvin itekseenkin.

Alusta kyllä elää hyvin ja näyttää siltä että nuo 4" korotuksille tarkotetut jarruletkut on jopa vähän turhan naftit.

Niin ja jossain joku haukkui nuita pro compin iskareita.. Hyvin pelittäny ainaki mulla maastossa.

Niin ja hallin pihalla odottaa yks rangen raato jossa ois automaattiloota, täytys laittaa paikoilleen. Saa nähdä meneekö välitykset päin peetä. Mutta kyllä tuo vanha LT95 huutaa jo ku viimestä päivää että ehkä se on aika.

Kyllä se putki sillä bilteman taivuttimellaki taipu, mutta lommolle meni ( suosittelen maks 5 asteen kulmien tekoon... ) kaveri kävi semmosella vetävällä taivuttimella taivutteleen.
Vastaa lainaten