No niin, väärät väritykset vaihtoi omistajaa Vorssan piknikissä ja ja niiden jälkimainingeissa käytiin Torron maastoissa ajamassa ja jakolootan paukkeen avustuksella saatiin taas yksi etuvetari ja ristikko särki. On se sitten uskottava jotta ei sillä enään metsään mennä ennen kuin jakoloota osastolle on saatu lääkettä.
Kun vihdoin pääsin veto vikaisen JEgoNEERin kanssa koitio niin muistinkin jotta mullahan on se TH 400 ulostulo akseli siinä pöydällä irto osana ja lattialla Discon jakoloota, jospa vielä koitankin että eikö ne toisiinsa sovi?
Koitin... ja sopihan ne??? Ei vaan pystynyt kohdistammaan irto laatikoita toisiinsa, kun painoivatkin.
No no, nythän rupesikin taas tuokin jakoloota kiinostamaan enämpi.
Amerikasta on tulossa Np 205 jakolootakin vaan tätäpä on ruvrttava työstämään JEgoNEERin alle ja käyttöön.
Kyselin tuolla osto osastolla jakolootan vipuja tai kuvia moisista, niin lopultahan selvisi jotta nehän voipi kai työstää tarvike huikkavipu systeemistä.
Sittempä rupesin vundeeraamaan jotta mistäs saisi jakolootaan sopivia kardaanin laippa päitä? Eli, Toinen pää Discon jakolootaan sopivaksi ja toinen Jeepin Dana 44 akseleihin sopiviksi.
Tarvi laittaa vinssillekkin sitten oma akku kun vajaa vetoista muta kuopasta vinssatessa sähkö loppui, ei jaksanut laturi vissiin riittävästi tehdä? Onkos kuinka moinen onkelma selätetty?
Sittempä tarvii myös tehostaa jäähdytystä, kun kuumuuttaan lakkasi käymästä maastossa ja riittävästi jäähdytelytä taas tomii.
Tarvii virittää ilmanohjain ropelin ympärille ja konepeltiin vielä ilmapoisto flekti.
Tossa nyt mietteitä tämän paukkuvan ja savuttavan rojektin tiimoilta.
Saa kommentoida, mut ei oo pakko.
t. Ismo Ämmä