Sitten on RC:n 3,5" sarja kiinni ja 33":t gummit alla. Todellista alustakorotusta alustavien mittauksien puolesta 4" kummassakin päässä, joten vielä saa kilpiin ihan nätisti up-country -varustesarjan paperilla. Alleajosuojan joutunee kuitenkin rakentamaan mutta sehän on vaan kivaa, kun pääsee hitsaamaan.

Laitoin eteen alustavasti joustonrajoitusta 3" eli kolme jääkiekkoa ja taakse 100mm palkin akseliin, mutta näillä tuli sisäänjoustoa eteen 2" ja taakse 1,5", joten mitan renkaasta lokariin ollessa n. 4,5" saa lokarien avarruksen jälkeen ottaa rajat lähes kokonaan pois. Katsotaan nyt.
Renkaat piilotetaan seuraavaksi TJ:n levikkeisiin. Kuten XJ:ssä, ZJ:n todellinen leveys on pienempi kuin otteessa, joten n. 15cm levitys menee kilpiin juuri ja juuri lopullisen leveyden ollessa jotain 190cm. Vaikka pyörät levikkeisiin meneekin, joutuu lekaa ja rälläkkää käyttämään ahkeraan, jotta kaikki mahtuu pyörimään ja pidempää jarruletkua yms. tarvittaneen myös.
Maavara palkkihelman kohdalla on mukavat 55cm ja auto on muutenkin jo sen verran korkea, että vähän joutuu ponnistämään päästäkseen pukille.

Vielä tässä riittää paljon tekemistä ennenkuin pääsee maastoon. Näin toista autoa rakentaessa on hyvin muistissa, mitkä kohdat ensimmäisenä hajoaa ilman suojausta tai mitä ylipäätään rakentaessa kannattaa huomioida, ettei heti joudu isompiin korjuuhommiin. Ja eikös se niin mennyt, että kun auto on "valmis", aloitetaan (taas) uusi projekti...?