Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nalle00
joku multi lentus pukkaa päälle. ei kuumetta, mutta olo on kun ois haudasta noussu. kurkku kipeä poskissa painetta ja veto pois.
kohta vedetty vähän kaikkia lääkkeitä mitä mökistä löytyy eikä helpota. eilen hain välijäähdyttimen ja vähän polttelis lähteä sitä mallaileen, mutta ei tällä kunnolla prkl.
illalla kävin lavetilla viemässä pyöräkoneen niin hiki tuli jo 4 kettinkin laittamisessa vaikka oli jo viilenny kelikin.
|
Sama pöpö/vaiva täällä! Kainalolämmöt 36,5 (aste/1,5 koholla) ei jaksa tehdä mitään, hiki valuu; mutta uni maittaa

yöunet 1,5x normi, ja parit pienet päikkärit ei aiheuta unettomuutta, normaalisti 5 min torkut aiheuttaa valvomista.
Mutta ei tosiaankaan saa aikaiseksi mitään.
Tiistaina aloitin veneeseen koneenvaihdon (nissan LD28, siis 2,8 litran dsl 6), ja jäi 3 letkusta ja kahdesta sormitiukkuisesta pultista kiinni kaveliin/konehuoneeseen; keskiviikkona ei jaksanut, torstaina ei... perjantaina... ja nyt lauantaina ajattelin vaihtaa "lennosta" paremman koneen, kone pois veneestä noin tunnin askartelun jälkeen, marinointiosat, adapterit ja öljypohja irti alta tunnissa,
Ja mitä V..ttua! Nissanissa lohkon poraukset öljypumpun imulle vaihtuu samanikäisessä/tehoisessa koneessa sen mukaan, onko alunperin ollut cedric (c280?) vai Laurel !!!! ja nyt tuo uusi lohko on "väärä", siis öljypumpun imuputki justiinsa keskellä moottoripetin palkkia, ja nissanin öljypohja niin "matala" juuri tuosta kohtaan, että tuota 20mm ei ole tilaa öljypohjan ja lohkon alapinnan tasossa olevan imureiän välissä
-> Tullut vissiin liikaa harrastettua toyotia, kun oletin että lohko on sama.... olisi merkkivalon pitänyt syttyä, kun yritin saada pako/imusarjan tiivistettä keskiviikkona, niin Oulussa merkkiliike "Diplomaattisesti" kertoi, että vois löytyä auton runkonumerolla... ja tarviketorillakaan ei ollut apua heti, mutta tiiviste seuraavaksi aamuksi