Projekti muutoksia
Hohhoi, vielä ollaan hengissä (ihme kyllä). Hyvää alkanutta, olevaa ja kohta mennyttä kesää kaikille offareille, elämä on heitelly suuntaan ja toiseen, eikä töitä ole (Mites se on mahdollista ?) Opiskeltua on tullut ja lisää tulee näköjään, alkaa olla kohta ammattinimikkeitä ihan tarpeeksi.
Roveri on ollut aika pahasti jäissä johtuen yllättävästä rahapulasta, tilan puutteista ja välimatkoista. Moottorissa taitaa olla tekemistä enemmänkin mitä aluksi vaikutti. Myöskin yritysidea alkaa olla muuttumassa erillaiseksi (kiitos näiden miljoonien "projektien"), eli harrastuksen kautta on tullut kipinä hitsauskoneiden korjaukseen, on tullut jo muutama kemppi heräteltyä henkiin ja korjattua niitä, saattaa olla että jossain hamassa tulevaisuudessa rupean huoltamaan koneita ja toivottavasti saisin keikattua itelle Kempin huollon, koska se on ainakin itselläni ollut lähellä sydäntä, tosin on kyllä on pari Esabbia tullu laitettua kuntoon, mutta enemmän Kemppejä, mutta saa nähdä miten käy. Paljon on maailma muuttunut sitten viimeisimmän tilapäivityksen jälkeen ja hirveästi on asiat muuttuneet tässä(kin) projektin etenemisessä, kaverin kanssa meinattiin pistää tämä käyttökuntoon, vaan edelleenkin samat ongelmat kuin ennenkin, joten on nyt ollut vakavasti harkinnut ja tullut siihen tulokseen että minun on valitettavasti pakko luopua tässä elämänvaiheessa tästä projektista jotta edes jotenkin pärjäilis näiden muutosten kanssa, ei helpota yhtään että se päänsärky mistä olen aiemmin kirjoittanut on jo jatkunut yli 6v, eikä loppua näy.
Minä vielä laitan saman ilmoituksen tuonne O/M/V palstalle, mutta kirjoitan alustavasti nyt tähän mikä on tilanne:
Eli myyn tuon Range Roverin kaikkine osineen mitä siinä on ja kaiken tekniikan ilman moottoria, kaikki lasit, peilit, valot, johtosarjat joka ikistä mutteria myöten. Lappalaiset ja uudet iskarit myös lähtee siihen pakettiin. Auton koriosat löytyy ja runkokin on suht hyvässä kunnossa Hintaa pyydän tuosta koko paketista 800€, mutta ehtona on että se myös lähtee kaikkine etuineen, en myy osina enkä halua jättää sitä pyörimään nurkkiini. Viestiä voi laittaa privana ketä kiinnostaa, mutta toivon että odotatte kunhan saan tämän vielä tuonne O/M/V palstalle.
Haluaisin tietenkin itse pitää vielä tämän projektin itselläni, mutta pakko on nyt priorisoida nämä hommat, sukelluksenkin olen aloittanut ja pari muuta pikku projektia niin ei taida aika ja raha riittää kaikkeen. Toivottavasti vielä tilanne muuttuu että pääsee tuota offia kokeilemaan. Kiitoksia kaikille jotka autoitte minua ja valitettavasti en päässyt tämän pitemmälle, mutta kova halu on päästä vielä möyrimään metsiin ja kokea sen helakan punan kasvoilla kun ei se tana nouse suosta.
Hyvää loppukesää ja tulevaa syksyä kaikille offareille.
Viimeksi muokannut Korjailija : 02.08.2013 12:51
|