Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 01.08.2013, 08:40
L200 93:n Avatar
L200 93 L200 93 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.09.12
Sijainti: Loviisa
Viestit: 95
Perusasetus

Öljypohjan kun iroittaa niin näkee hyvin tikun korkeuden. Mahdollisimman ylös tietenkin kannattaa laittaa. Jos nyt kauemmin on auto aivan kallellaan,niin saattaa tietysti hieman nostaa putkessa. Ensin ajattelin tehdä kierteet juuri alkuperäisen lähdön kohtaan josta turbolle öljyt,mutta turbo kumminkin vaihtuu isompaan kohta,niin tein ilman mitään poraamista. Rupesi jo sen verran ottamaan päähän porata ja kierteyttää 2L koneeseen 2LT:n pakosarjalle reijät rautaseen kanteen sen ollessa vielä koneessa kiinni.
Vastaa lainaten