Näytä yksittäinen viesti
Vanha 31.07.2013, 01:54
Winmark Winmark ei ole kirjautuneena
Tulokas

Rekisteröitynyt: 20.07.13
Sijainti: Kaarina
Perusasetus

Terve!
ensimmäinen viesti tälle palstalle..
iski tuossa jokun aika takaperin joku todella paha ja kiero päähänpinttymä pikku Suzukista et sellanen on saatava eli SJ410,413 tai samurai joku noista pikku piruista!

eli osaisko joku kertoa mitä eroa/hyviä/huonoja kyseisillä laitteilla on muuta kuin moottorin koko ja vuosimalli... siis näin aloittelevalle harrastajalle ja tarkoitus olis käyttö/harraste auto hommata/rakentaa eli ei mitään sairasta offivehettä näin alkuun ainakaan...

eli plussat ja miinukset:
-varaosien saatavuus
-kestävyys (olen lukenut/kuullut et olis voimansiirrossa tai laatikoissa kestävyyseroja)
-"offi osien" saatavuus
-onko eroja muutoskatsastaa jos muuntele jotain, esim jos on vuosmalli 83 tai 90
-muunneltavuus jne

mikä olis järkevin hankinta JOS vaikka iskee joskus paha rakennus vimma niin ei sitten tarttis heti hommata toista autoo tai joitain... veikkaan kuitenkin että suurin osa käytöstä olisi kevyttä möyrimistä!

vastaukset olis varmaan löytynyt jostain viestiviidakosta ja olen varmasti lukenut jotain vastaavaa mut ajattelin pistää tänne!
olen todella kiitollinen jos joku osaa kertoa lyhyesti.. mikä kannattais ja mikä ei..

Vastaa lainaten