Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytari
Arbbi vuotaa taas murikan sisältä veto päällä, ja pinjonissakin on pieni välys, venyyköhän toi d30 vai miksi siellä aina laakerin esijännitykset karkaa?
|
Kyllähän se banjo tahtoo vähän elää, vaikka olisi trussi niin jos ei ole hitsattu banjoon sitä kiinni ja toisaalta ilman järeää banjon kantta niin on ihan tunnettu ongelma ko. akselissa toi "gear deflection" -> lautaspyörä karkaa pinionilta kun on enemmän vetoa päällä. Tiedä sitten voiko ne muodonmuutokset jäädä ihan pysyväksikin (kyllä kait), mutta ainakin se laakereita ja shimmejä rääkkää niin että voi paikat vähän turhan paljon siitä vetristyä..
Mulla meni hermot D30:n kanssa pelleilyyn, kun omasta paukahti akselin sisältä kaikki mahdollinen ihan tuhannen pillun päreiksi ja akseliputkikin on nyt sitten sulattoa odottamassa kun meni käyttökelvottomaksi. Laitan jenkkien eBay:stä Fordin high pinion D44 banjon tilaukseen, siitä sitten paksuilla akseliputkilla ja D30:n ulkopäillä hybridiakseli kasaan - trussi tulee silti
Lainaus:
..ainoat sopivaa kokoa olleet renkaan toli 31 ja 33-10.5 km2:t mutta en ole tykästynyt niihin kesäkäytössä, talvella kyllä kelpaa mutta pehmeällä ne on aivan liian tukkoiset renkaat, ja kovemmalla alustalla, noh, ei reissua ilman että joku pois vanteelta ja kaksi on jo kylkipaikattuja, loppuu eturenkaat
|
Olen kyllä saanut silvottua yhden kyljen ranteenpaksuisella teräpäisellä risunpätkällä, mutta vanteelta en ole koskaan saanut..? 11.50" leveät ja 8" vanteella, matalimmillaan ajanut 0,7 bar paineilla edessä ja takana, ilman beadlockeja kivikossa. Ei edes ilmoja pihautellut pihalle. Olisko sulla jotenkin vanteissa pieni humppi tjsp., jos kovinkin helpolla tippuu?