Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 29.07.2013, 19:42
Janex Janex ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 19.09.03
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja amaz Näytä viesti
Tuli sit haettua -95 Pajero 2.8TD GLS, kaksikilpinen saksantuonti jonka mittarissa on 426tkm. Katotaan kuinka syvälle paskaan tuli kädet työnnettyä
Super Selectillä, ilmastoinnilla ja webastolla, alla 32" mud terrainit.
Semmosia huomiota että kierroslukumittari näyttää aina ja ikuisesti 1500rpm ja öljytason varoitusvalo palaa/vilkkuu ajossa miten sattuu.
Purista siihen öljykellolle menevään johtoon uus apikoliitin niin loppuu vilkkuminen. Jos nainen ajaa pajeroa niin se on oltava sitte sormipillari

Vastaa lainaten