No kun itekkin olen ollut toivelias, sen suhteen että jokin noinkin yksinkertanen kikka palauttais kaikki vaihteet reserviin. Kattelin että se keppi ei ole oikein edes kiinni millään muuta kun kepulin olosella puristusliitoksella, se metalliholkki ite laatikon reiässä ja siitäkö sen voi vaan repiä irti. Toinen vaihtoehto kun on ottaa koko hoito poies, ja tuo vika itessään ei minusta viittais siihen että rattaissa olis ehkä mitään vikaa vaan siirtäjissä jossakin, muuten kai olis vaan joku satunnainen yksi vaihde poies käytöstä eikä kokonainen rivi kaaviosta.
Onko ollu kokemusta siitä että vaihteet todellakin vois lakata pelaamasta saati palautua kepin poistolla ja armottomalla ronkkimisella ?
--------
Tuo Engine Check valohomma....äsken huomasin että olisin voinut kattoa imusarjan pohjalle samalla kun sinne muutenkin kurkin, olis vaan tajunnut avata kaasuläpän niin siellä alla kait olis lisää karsottuvia reikiä tai reikä, samaa kanavaa mihin tänään putsaamani egr venttiilikin kaasua ja karstaa puskee.
Jostain meinaan tuli vastaan tällanen kuva :