Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 04.09.2004, 20:50
Viitapiru Viitapiru ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 07.06.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 666
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Siellä on uudet ATF Dexronit, ihan tehtaan huoltomanuaalin mukaisesti. Järjestelmää täytellessä (pumppukin oli irti kun auton ostin) pumppu kyllä imaisi nesteet aika nopsasti säiliöstä. Olisikohan sitten niin että pumpun lamellit (vai miksi niitä sanotaan) on loppuun kuluneet.

Toisaalta epäilin itsekin juuri sitä, ja sen kautta tuota kavitaatiota, mutta miksi sitten ääni ja teho on erilainen erisuuntaan käännettäessä. Toisaalta epäilyttää tuo kuivana ajetun simpukan kuluneisuus, josko se kavitoi jostain raosta. Millähän öljyllä tuota voisi tutkia, kävisikö moottoriöljy?

mootoori öljyjä oon pitäny bj:n ei ku saabin lamelli pumpussa jo 2 1/2 vuotta ja ei ole ilmennyt minkäänlaisia "sivuvaikutuksia" eli pelaa varmasti silläkin.
ja pelaa näemmä rataspumpussakin vallan kelvollisesti vaikka max paineet saattapi olla n 200 bar. jurinoita on joskus pumpuista kuulunu ja aina on ollu kyse ilmakuplista öljyssä eli imupuolen vuoto ,ei vuoda ökää ulos mutta vetää ilmaa jostakin hitsisaumasta tai letkuliitoksesta.

Vastaa lainaten