Rengas- ja vannepoliittiset seikkailut jatkuvat. Nissan norviin, ja keskiö irti.
Ruosteet ja maalit pois. Rullamitalla keskiön ET kohdalleen, ja heftillä kiinni. Auton alla kellotusta, ja välillä lisää hitsausta. Nyt ei heitä paljoa enää.
Esab OK 48.00 2.5 mm, 3 ja puoli puikkoa per vanne. (sekä 1 olut per vanne) Luulis pysyvän.

Japanilainen oli hitsannut pätkissä, suomalainen veti koko matkalta kiinni. Päälle suhaus sinkkiä, ettei heti happane.
Sitten pirkka-oluella toimiva rengaskone käyntiin, ja renkaan vaihtoa mitsusta nissaniin.
Siinä ne nyt sitten istuu alla. ET10 on melko hyvä edessä, reunanappulat ottaa vähän kiinni lokarin kaareen joustoissa. Kun kantin kääntää sisälle, niin ei taida ottaa enää.