Viestiketju
:
MAN maastokuorkki (x2 eli sai kaverin)
Näytä yksittäinen viesti
#
1
27.07.2013, 22:42
sisua45
Legenda
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.358
Tuommoinen jakeluauton pussukka liikkuu pirusti, 40 cm luokkaa.
Voihan sen pussukan pitää ajossa paineettomana, ja hanat auki, että liikkuu joustojen mukaan. Sitten tarvittaessa paine sisään, niin nostaa perää ylös.
__________________
Size does matter,
Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta,
SISUA.net
Myydään:
Pajeron osia
,
Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita
,
50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia
,
sekä perseestä perämoottoriin!
sisua45
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: sisua45
Etsi kaikki sisua45:n viestit