Päivähän oli hieno ja jokseenkin hikinen!
JEgoNEERillä päätettiin ajaa vaan helppoja reittejä kun se jakolootakin paukkuu. Niinhän me tehtiin ja heti jäätiin ensimmäisessä kuivuneessa lutakossa jousesta kiveen kiinni.
No vinssiillä etiäpän, kuului iso paukahdus ja Lassin ilmeestä näin että nyt tapahtui jotai mitä ei pitäisi.

Vinssipedin kiinitysrauta oli väsynyt ja repeytyi lopulta poikki!
Taakse ei päässyt
Joten tunkilla jousi irti kivestä ja pölliä pyörän alle.
Sitten käytettiinkin tunkkia vinssinä sen 15 minuuttia, eikä paleltanut yhtään
Lopulta Lassin piti olla ratissa 5 metriä kun minä tunkkasin samalla autoa sentti sentiltä etiäpäin ennen kuin päästiin kiipelistä.
Vinssin sähkötkin saivat samalla kipeää ja nostettiinkin koko laitos lavalle hoitamaan painon virkaa.
Nyt päätettiin ruvet toteuttamaan oikeasti sitä helppojen reittejen ajamista.
Taktiikka toimi ja päästiinkin ongelmitta haluuttuun paikkaan ja availtiin hieman hakkuuaukeaman takia suljettuja reitin pätkiä tekemällä hieman uutta ja sulkemalla siimoin hakkuuaukeamalle pääsyt.
Tässä nykyinen reitti "Volvon kaato" kalliolle.
Kallion voi nyt myös kiertää vasemmalta koivujen ja kallion välistä ajamlla.
Kiitosia kaikille läsnäolijoille.
t. Ismo Ämmä