Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
tuon irrotus dilemman takia mulla pyörii päässä ilmajouset ... onGelmahan korostuu, jos koppi painaa enempi jousia kasaan, joutuu sitä nostamaan entistä enemmän ennenkuin auto lähtee alta vapaasti pois ...
oisko auttanu päästää takarenkulat pienille paineille (jaa tää lukikin siellä)
-> eikö sitten mahdu jalkojen välistä (!) 
|
Tuossa tuo koppi painaa jotain 5 - 10 cm välillä jousia kasaan. Ei tullut nyt irrottaessakaan mitatuksi. Lisäksi kun lavassa kumit kiinnikkeissä, niin sekin elelee omaa elämäänsä. Kattelin, että kopin irroittamisen jälkeen lava on runkoon nähden selvästi vinossa, mutta eiköhän sekin siitä tasaannu taas ajellessa. Korkeammalla puolella näytti olevan kyllä yhdet lätkät enemmän, joten voihan niitäkin toiselle puolelle lisätä ja varmaan syytäkin, kun kopin kanssa sen verran vinossa kulki.
0,5 bariin pudotin paineet, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta. Renkaan runko ei edes pullistunut. Pienemmäksi en viitsinyt, kun on nuo lukkovanteet, niin aattelin, että eivät vaan asetu mihinkään uusiin asemiin. Ilmajousillahan tuo voisi pelata hyvin jos niillä saa tarpeeksi vaan laskettua autoa.