Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 03.09.2004, 19:58
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Ja Suomen suurimmassa ja mahtavimmassa tekniikan alan lehdessä, uusimmassa Tekniikan Maailmassa: koeajossa Kia Sorento 2,4 EX. Tuumataan aluksi että "teknisesti se on luettava oikeaksi maasturiksi, sillä autossa on erillinen runko, kytkettävä neliveto ja voimansiirrossa on myös alennusvaihde eli maastovälitys". Kojelaudassa näyttää olevan namiska josta löytyy 2HI, 4HI ja 4LO -asennot. Sitten tekstin seasta poimittua: "Takavetoisena Sorento kääntyy erittäin ketterästi. ... Tilanne muuttuu nelivedolla, asfaltilla tiukasti käännettäessä auto ikäänkuin jumittuu."

Haloo?! Eipä ole testaaja Honkanen tainnut paljoa maastureilla ajella, eikä käyttöohjekirjaa lueskella. Tollanen jos mikä käy voimansiirron päälle, asfaltilla tiukkaa ympyrää jäykkänä.



Edited by - -MaTTi- on 03/09/2004 21:01:59
Vastaa lainaten