Näytä yksittäinen viesti
  #1254  
Vanha 25.07.2013, 22:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.437
Perusasetus

Yhtä vaikea ne on sinne etu D44:n vetolaippaan koittaa sovittaa 5 x 4.5 pulttijako 6 x 5.5:n joukkoon, kuin F8.8 taka- akselissa En nyt ihan tarkkaan muista kuinka tiukka tuo sovitus olikaan, mutta harpilla ja paperinpalalla se varsin helposti selviää. Muistelisin niin että ei onnistunut ollenkaan tai sitten niin että joihinkin kohtiin pinnapulttien ja vanhan reiän väliin jäi pelottavan vähän matskua. Jos uskaltaa, niin tietysti vanhat reiät umpeen hitsaamalla siitäkin ongelmasta pääsee..

Ford 8.8 on osittain kestävämpikin kuin D44, jälkimarkkinatuki käytännössä yhtä hyvä (GT Mustangeissa mm. sama perä -> menekkiä osille on). F8.8:iin saa c-clip eliminator pakettia, mutta on vähän hintava ja periaatteessa vähän turha koska ko. akseli tahtoo aika hyvin 31- spoorisena kestää vielä 37" renkaitakin XJ:n alla
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten