Yhtä vaikea ne on sinne etu D44:n vetolaippaan koittaa sovittaa 5 x 4.5 pulttijako 6 x 5.5:n joukkoon, kuin F8.8 taka- akselissa

En nyt ihan tarkkaan muista kuinka tiukka tuo sovitus olikaan, mutta harpilla ja paperinpalalla se varsin helposti selviää. Muistelisin niin että ei onnistunut ollenkaan tai sitten niin että joihinkin kohtiin pinnapulttien ja vanhan reiän väliin jäi pelottavan vähän matskua. Jos uskaltaa, niin tietysti vanhat reiät umpeen hitsaamalla siitäkin ongelmasta pääsee..
Ford 8.8 on osittain kestävämpikin kuin D44, jälkimarkkinatuki käytännössä yhtä hyvä (GT Mustangeissa mm. sama perä -> menekkiä osille on). F8.8:iin saa c-clip eliminator pakettia, mutta on vähän hintava ja periaatteessa vähän turha koska ko. akseli tahtoo aika hyvin 31- spoorisena kestää vielä 37" renkaitakin XJ:n alla