Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex
Onkos Renegade saanut laitettua molemmille sim-korteille omat soittoäänet? Kaveri osti tuon Catin pari viikkoa takaperin, ja siinä kun sitä ihmeteltiin, niin ei ainakaan älytty miten tuo onnistuu. Mp3-soittoäänetkin löytyi vasta jollain toisella ringtone softalla, mutta ei puhelimen omasta soittoäänivalikosta. 
|
Empäs ole edes kokeillut enkä perehtynyt asiaan... Kuullostais kyllä järkevältä että sais laitettua eri äänet, kun kerran on toi Dual-sim ominaisuus. Tosin toi käyttis taitaa olla ihan normaali Android 4.1.2, eikä se varmaan tue mitään Dual-sim laitteita erikseen sen enempää...
Mitä nyt pikasesti vilkaisin niin ei auennut mullekaan mistä tuon äänen sais muutettua eri korteille erilaisiksi. Mutta kerron jos joskus aukeaa...
EDIT: Joo, en kyllä mitään järkevää vaihtoehtoa tuohon puhelimen asetuksista löytänyt. Eli kyllä mä veikkaan että noi puhelimen profiilit (=ääniprofiilit) on vain ja ainoastaan puhelimen profiileita, eikä niitä saa erikseen määriteltyä eri liittymille. Puhelin näyttää ilmeisesti ainoastaan niillä värikoodeilla mihin liittymään puhelu kulloinkin tulee. Vois kuvitella että CAT:ilta tai jostain muualta olis saatavilla tuohonkin sopiva ladattava softa...?
!!!!!
EDIT2: Noi mp3 soittoäänet saa puhelimen listalle kun tekee niille oikean nimiset kansiot, pätee mielestäni muihinkin Androideihin, ainakin edellisessä Xcoverissa oli sama homma. Eli:
Soittoäänet: Tee muistikortille kansio nimeltä "media" (jollei sitä vielä ole) ja siihen alikansio "ringtones". Tuonne ringtones -kansioon tallennentut mp3:set näkyy puhelimen omalla listalla.
Viestiäänet: Jos ei viestiäänet löydy tuolta samasta kansiosta, tee niille muistikortille "attachments" -niminen kansio ja talle viestiääniksi halutut mp:set sinne niin pitäis löytyä. (Tähän on vielä yksi kansio-kikka olemassa jos ei toimi.)
Herätysäänet: Siihen jo tehtyyn "media" -kansioon tee alikansio "audio" ja sille edelleen alikansio "alarms", jonne talletetut mp:set pitäis löytyä herätysäänien listalta.
Noin ne ainakin mulla toimii...

Ja muu musiikki mulla on muistikortilla kansiossa "music", jonka ainakin puhelimen oma mp3 -soitin tunnistaa, Näistä kaikista em. kansioista voi osa olla jo valmiiksi olemassa, mutta jos ei löydy niin ei muuta kuin USB kiinni koneeseen ja kansioita muokkaamaan.