Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt
Olenkin ihmetellyt, miksi samoissa autoissa esim. Saksassa on imoitettu kokonaispainoksi 7,5 t, mutta tämä nyt varmaan ainakin yksi syy... Joten luultavasti sellaisen todistuksenkin jostain voi saada, kun kerran muualla Euroopassakin onnistuu.
Mites näitä nyt sitten pitäis tulkita, mitä katsastajan käsikirjassa ajopiirtureista sanottuna:
Tuo käsikirja on kuitenkin päivätty kyseisen asetuskohdan muuttumisen jälkeen Suomen laissa. Minä ainakin tulkitsisin tuon niin, että piirturi ei ole ollut pakollinen ennen -93 vuotta ja tuo digipiirturikohta sitten koskee taas vaan ensimmäistä kertaa käyttöönotettavia ja piirturin vaihtoa? Onko tuossa nyt tilanne, että autossa ei tarttisi piirturia olla, mutta ajossa sitä olisi joka tapauksessa käytettävä kun auto on vanhempi kuin -93?!
Tarkoittaako myös sitä, että vaikkapa kaikissa rekisterissä olevissa (pl. museorekisteri?) armeijan myymissä maastokuorma-autoissa (yli 7,5t) pitäisi olla piirturi tai ainakin sitä pitäisi käyttää? Edit. sama kysymys tulikin jo edellä.
|
Ei kai kantavuuden pienentäminen mitään todistuksia vaadi. Suurentaminen kylläkin .
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|