Montakos jakoa maailmassa on 4,5" 5" 5,5" siinä on jo jenkit ja volkkari/mersu hiacelle omansa senkin voi 2 reiittää siinä tulikin ha volkkarin osamalleista ja kaikki 5 pulttiset tojotat
nyt ois 3 keskiötä ja käytännössä kaikki 5 pulttiset.
Paitti transitti/LT ja ducatot,
mutta montako vanhan mallista ducatoa edes on saanut ilman varasta?
Isommat pakut/kuormurit on samalla vanteella pösö, fiat, mersu?, mutta ne vaatii jo paku mallin vanteen ja sama passaa vanhaan ducatoon
4 pulttisista tarviisi sellaisen keskiön missä on 100 ja 108 jaot isolla keskireiällä niin on kaikki 4 pulttiset paitti vanha mazda siihenkin voi sovittaa pari reikää lisää 5 pulttiseen keskiöön niin on sitten nekin ja vanha nissan jako
Maasturit on samalla jaolla, mutta monellako ei ole varasta matkassa?
Eli 6;della keskiöllä kattaa käytännössä kaikki mitä suomessa teillä liikkuu

Traktori mallisella sovituksella ET;tä voisi muuttaa jonkin verran eli kummalle puolelle rengas kehän keskustaa keskiön pulttaa ja kummin päin ellei sitten vielä halua jakokiekkoa erilliseksi, mutta rasitukset olisi helpommat jos keskiössä olisi vanteen levyosa matkassa
Ei muuta kuin koneistamaan voisin vaikka yhden ostaa jos hinta olisi edes hieman älyllinen