Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.07.2013, 10:50
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemingway Näytä viesti
Mulla on tällä hetkellä sellainen parin tonnin pommi ja toista en halua. Ei ole omaa korjauspaikkaa vaan joudun käyttämään korjaamoita, mikä tulee aina kalliiksi. Lisäksi en haluaisi jatkuvaa korjaus- ja kunnossapitoprojektia vaan luotettavan kulku- ja työvälineen. Eli ideaalitilanteessa aika käytetään autolla liikkumiseen, ei sen korjaamiseen tai varaosien etsimiseen.
Tässä tais mennä tuo mun ajatus kokonaan ohi. En nyt semmosta tarjonnutkaan, vaan sitä että ilman tönkkölukkojakin nuo perusnelivedot etenee kyllä yllättävän hyvin. Noissa parin tonnin pommeissa on vain ne perusnapalukot sekä kitka takana yleensä. Esim. märällä pellolla ensimmäinen kriteeri on hyvät renkaat, että kuvio pysyy auki. Nimimerkillä jahti- ja marjastus- tms. reissuilla "offia" ajava...

Vielä tuosta Isuzusta. Olen saanut käsityksen, että Isuzun kauppa on hyvin käyny, paljon niitä katukuvassa näkyy -> en sen perusteella ostoa epäröisi. Tietysti nämä on makuasioita, mutta ne lukuisten testien hyvät arvostelut ja tyytyväiset omistajat kannattaa huomioida. Esim. Mitsun L-200 tai Nissanin Navara on paljon harvemmin katukuvassa nähtyjä laitteita.

Mutta päätöshän on sinun, vaihtoehtoja tarjosin kun niitä kaipasit
Vastaa lainaten