Itsellä nyt kokemusta työn puolesta noista pakuista sen verta että muutama paku ajettu melko loppuun tossa vuosien varrella. Vuoteen tulee se 300 000km noille autoille. Itse kun aloitin ajamaan niin tuli suoraan uusi paku alle peugeot boxer ajettiin 960 000km ja niille kilometreille meni 2 turboa ja 3 vaihdelaatikkoa vuosimallia en enää muista ja kone oli se 2.8HDI suraava paku oli kans samanlainen ja ajettiin 850 000 1 turbo ja 1 vaihdelaatikko viat rupesi vähenemään kun lyhennettiin huoltovälejä ja laatikko öljyt tuli huolto ohjelmaan mukaan et vaihetaan samalla kun jako hihnakin. sitten tuli fiat ducato ja se ei sitten tervettä päivää näyttänytkään enemmän oli pajalla kuin ajossa. Sitten tuli tämä uus koppanen peugeot boxer 2.5HDI koneella joka kesti sen 650 000 ja sitten turbo työnti öljyt läpi koneeseen ja kierrokset tappiin ja vaihteella sammutus jolloin kone otti hiukka ihteesä. Ja toi 2.5 konehan on fordin tekele ja sitten 3.0 kone on pösön oma. Ja ajohan on 90% matka ajoa mutta kantavuus kuormilla melkein joka reissu. Ja ajo ominaisuuksista niin toi uus koppanen boxer on aika helekutin hyvä. Mielummin ajelee tolla kuin henkilö autolla (paino pistettä puotettu kivasti ja jousitus ajateltu uusiks) Ja sprintereistä nyt ei olekkaan sitten mitään hyvää sanottavaa.
|