nyt olis töpön alusta siirretty tän kulkineeseen ja pientä testailua tuli harrastettua...
perinteisesti perse venyy hyvin mut keula on hieman jäykkä, ei noilla jakareilla mihinkään ihme joustoihin taida päästäkkään...
perse venyy sisään jopa niin hyvin et tarviis reippaasti lisää tilaa kairata pyöränkaareen tai rajoittaa vajaa 10cm joustoja.
fiilistely kuva...
etupanhardin kiinnikettä siirsin 25mm että sain akselin keskelle autoa korotuksen jälkeen...
ei ole kaunis mutta ajanee asiansa, miggi kun on huollossa niin kaikki hitsailut joutuu puikolla suorittelemaan...
takapanhardihan on säälittävä patrollissa vakiona ja etupanhardi on vähintäänkin järeä (umpi akselia).
hyllyssä kun sattui olemaan yksi ylimääräinen etupanhardi niin asentelin sitten semmoisen taakse.
puslat oli saman kokoiset joten akselin pään kiinnikettä siirtämällä kävi tanko paikoilleen nätisti ja sain akselin samalla keskelle autoa.
hieman toi lyhyempi tanko ohjaa joustoissa akselia mut tuskimpa sillä on mitään merkitystä. tien päällä ei ainakaan ole mitään eroa.
takalukon alipainekellolle hieman suojaa kans turailin. olis voinu enempikin tehdä mut ei toi puikolla hitsuuttelu oikein napannu...