Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92
Montako sellaista prätkää olette nähneet jotka oisi pommi kunnossa?
Toisaalta tässä mietin, että kuinka paljon sellaisia onnettomuuksia sattuu liikenteessä joihin syynä olisi pettänyt tekniikka eikä ihmisen virhe. Kun itse en äkkiseltään muista yhtään ja silti kaikki puhuu tästä kaluston kunnon valvonnasta kuolemia vähentävänä juttuna.
|
Ne jotka tästäkin vouhkaa, että se parantaa turvallisuutta on säikähtänyt kovaäänistä ja rumaa harrikkaa josta pidetään varmasti parempaa huolta kuin omasta kersasta.
Muutaman motoristin kanssa puhunut ja ne kaikki on ollut sitä mieltä, että mopot ja kevarit pitäisi saada leimalle.
Ite samaa mieltä koska niillä ajelee ne jotka ei ymmärrä tai nappaa paskan vertaa huollosta, se kun kulkee vaikka takajarruja ei ole enään vuoteen ollut niin mitä sitten
Melkein kaikki on ollut myös sitä mieltä, että turvallisuus saattaa jopa vähentyä kun sunnuntai motoilijat jättää lähtö tarkastuksen pari kuukautta vanhan leiman varaan.
Parissa kuukaudessa voi tapahtua paljon etujarru letku murtua joka olisi huomattu ajoonlähtö tarkistuksessa, mutta miksi tarkistella sehän on leimattu äskettäin.
Moniko tarkistaa auton runkoa tai akselistoa jos leima on pari kuukautta tuore?
Tulisiko autoa tarkistettua useammin jos sitä ei katsuri katselisi vuosittain?