Ittelä on -84 Chevyn lyhkänen pikuppi 6.2d:llä. Sama alusta ku blazereissa.
Tulee kolmas vuos täyteen jokapäiväsenä käyttöautona.
Hyvin toiminu, eikä oo ku kerran jättänyt tielle-->startti.
Noissa kannattaa olla hyvät akut ja startti kunnossa jos meinaa kylmillä keleillä ilman eberii tai lohkoo paljon käynnistellä. Itsellä ei ongelmia ole ollut pakkasten kanssa. Autokin on lämmin talvella.
Ahtamiseen käy osittain vissiin 6.5l koneen kilkkeet? Näin olen ymmärtänyt, tosin
Bankspower niminen firma ahtoi kait noita joskus jenkeissä ihan uutena. Myy vieläkin bolt on sarjaa tuohon 6.2l koneeseen.
Ite olen tykännyt. Kulutus pyöriny tossa 11-13 (kesä-takavedolla, talvi-nelivedolla). Toki saa viemään lähemmäs 20l satkulla jos ei oo vehkeet kunnossa ja raskas kaasujalka.
Lootana TH700.
Yleensä noissa vehkeissä on alustan puslat ja osa nivelistä loppu.
Simpukka väljä, ja runko murtunut simpukan takaa. Heikko kohta vissiin kaikissa pienempi runkosissa.
Startista yleensä puuttuu taaempi kiinnitys "palikka" joka hajottaa startin rungon tai jopa murtaa lohkon jos ei fiksaa kuntoon. Se startti pitää olla kunnolla kiinni, edestä JA takaa. Just kesän alussa korjasin oman, oli startin runko haljennu eikä ollu startti enää linjassa. Ei osunu siis vetolevyyn eikä pyörittäny konetta.
Noi ku laittaa kuntoon niin on mukava ajella.
Metsäkäytöstä ei niin hajua kun ei oo oikeen tullu offattua tolla, mitä nyt talvella aina välillä pitää möyriä jostain ojasta pois.
Mitä nyt oon ite uusinu vajaan kolmen vuoden käytön aikana:
-Ovien tiivisteet.
-Etupään nivelet pitäs vaihtaa.
-Taka-kardaanin ristikot.
-Etujarrut ja takajarrukengät.
-Takajarruputki.
-Lota rempattu täysin ammattilaisella. Oli muuten hyvä sijoitus, ilo ajaa ku toimii ku pitää.

-Hitsata ja vahvistaa simpukan takaa runko, oli murtunut.
-Tein pakoputket uusiksi.
-Kolme hehkua vaihtanut.
-Ja kaikki öljynvaihot filttereineen, muut sutarit ja lootaögät sutareineen jne. Normi huollot siis.
Auto on vakiokorkuinen 33x12,5 mutikoilla.
Edit:
Osia löytyy helposti ja melkein järkihintaankin!